lördag 30 april 2011

Valborg!

Skäms på mig lite idag för att jag inte var inne något och uppdaterade bloggen! Det skulle jag ju ha gjort när jag ändå var hemma typ hela dan!

Jag har iaf tvättat, städat rummet, byttlakan och fixat lite här hemma dag.
Jag hade tre beställningar på töjningr som låg och väntade så passade på att göra dem också. Oturligt nog röndes första satsen (dumma ugn!) så fick göra om alla!

Sen smsade Samyi och frågde om jag ville komma till henne över kvällen. Så åkte dit vid sex tiden. Vi kollade på "the walking dead" en zombi serie som faktiskt var väldigt bra! Och så var vi med ute på gatfirandet av valborg :P Stod vid majkasen och värmde oss halva kvällen, det var jätte kallt!
Sen fikade vi senare på kvällen innan jag fick skjuts hem.
Satt och pratade lite med Vicky om lite allt möjligt och hade trevlans :)

Så åkte vi förbi stan och plockade upp bror i det tillstånd som han var. The poor thing!
Men nu ska det bli skönt att sova lite tycker jag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar