måndag 18 april 2011

HK läger!

Idag var det handikapp läger.
Alla barn var så glada. Det gick ganska fort faktiskt, och det var inte så jobbigt att vara där hela dagen heller.
När det var slut stannade jag en timme och kollade på hopplektion och gosade lite med hästarna i stallet :)
(mest med Dusty med andra ord :P)

Så kom pappa och hämtade mig sen.
Det vart inge dressyrträning, det behövdes inte direkt så vi struntade i det.
Har fått så många kommentarer om hennes form den här veckan så jag kommer nog bara köra på känsla så får vi se sen. Hon kommer nog vara lite trött eftersom Anki ska rida LB:1 innan mig. Och hon brukar inte orka två klasser på samma dag.
Men vi får la se hur et går, jag blir glad bara jag kommer ihåg programmet :P

Så nu ska jag fixa lite te och en crosang. Känner mig hungrig och glad. :D


Jag förstår inte hur mycket jag älskar den här hästen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar