måndag 25 april 2011

Hedesunda!

Idag har hela familjen (utom bror) varit ute i Hedesunda.
Träffat släkten och ätit :)
Min farbror hällde lite vatten på min Farfar, så då kastade han hela behållaren på honom :P
Asså shit vad vi skrattade!
Gick en liten runda runt kvarteret. Åh! Vilka minnen som kom tillbaka!
Sen åkte jag och syster med pappa och farfar ut till älven och satte i bommar till båten :)
Passade på att sätta fötterna i vattnet och hörohäpna det var faktiskt ganska varmt!



















Jag har förövrigt gjort en ny header till min blogg. Gjorde en igår också men vart inte nöjd med den!
Gillar den gamla, fast det var ingen riktig header :P
Så jag hoppas ni gillar den nya :)
Kommentera gärna hur jag kan förbättra den!

Jag måste ju tilllägga att jag gjorde den i paint, en riktigt gammal version, sen 00 ungefär, kanske tidigare!
Eftersom jag inte kan med ps, så jag tycker att jag är ganska grym ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar