lördag 2 april 2011

Släktträff!

Hela släkten var här idag!
Alla små och stora kusiner!
Mormor, morfar, farmor och farfar :)
Det var kul, men lite jobbigt :P

Jag har dock haft ont i magen hela dagen!
Dumma magkattarr!
Jag äter medicin nu, men hittils har den inte hjälpt så mycket!

Släkten stannade ganska länge..sen åkte jag in till stan och träffade Hanna.
Vi gick en vända på stan sen tog vi en cheese och kaffe på donken.
Det var nästan tomt på stan, det var lite folk utanför nordea, goja var näst intill tomt och kön in till slick var minimal!

Åkte iaf hem ganska tidigt, kände att jag hellre går ut nästa lördag, vart lite sent idag!
Ska försöka dra ihop något, jag lovar!
Längtar till sommaren!
Det är lite mer hålligång då!

Förövrigt så har jag känt mig extremt osocial idag, kanske borde skaffa pojkvän snart :P

Men nu är det väl kanske dags att lägga sig..eller?
Aja, sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar