onsdag 27 april 2011

Nationella och hästpromenad :)

Ja, det är så jag kan sammanfatta dagen.
I skolan hade vi nationella hela dagen och matte.
Det funkade ganska bra, nationella gick fort och var ganska lätt, jobbade på med matten ett tag tills jag tröttnade.
Då satt vi oss i korridoren och pratade istället tills vi slutade :P
Såhär går det när man har lite långtråkigt på matten :P


















Efter skolan åkte jag direkt till gpk. Tänkte fortsätta städa i förrådet, men tyckte inte det behövdes så mycket + jag hade inge sug kvar :P
Så jag gick ner och gosade lite med Dusty istället, som jag alltid gör :P
Sen kom Lilly, så fick jag hälsa på hennes ponny på nära håll :)
Jätte gullig och lugn är hon!
Så skulle hon ut och gå med henne så tog jag med Hobbe ut så gick vi där med små hästarna i skogen :)
Det gick jätte bra, när vi kom ut på prostis så lät vi dem beta lite och ta det lungt innan vi gick tillbaka till stallet :)




















Så gav jag Dusty en sista klapp innan jag tog bussen hem, somnade nästan och var jäte hungrig!
Som tur var var de problemet lätt fixat när jag kom hem :)
Så nu sitter jag och fryser (:P) så ska jag sova tidigt idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar