tisdag 5 april 2011

Tisdag!

Dagen har varit lugn!
Har bara jobbat frammåt med projektet och lite matte.
Följde med Frida till polisstationen pga orsaker jag inte får skriva om här.
Sen åt vi lunch, så jobbade vi klart med projektet.
Så nu ska man bara plugga vidare till provet nästa onsdag :P

Jag har också bestämt att jag ska avsluta mitt sockerberoende och starta en matdagbok. Så kanske jag blir av med min magkatarr någon gång!
Tror iaf att det är en stor anledning till mina dåliga matvanor, så jag får väl testa!

Efter skolan skulle jag egentligen gymma med Moa, men hon mådde inte så bra så vi skippade det.
Åkte hem och jobbade istället, så nu är man 1050 kronor rikare ;)
Den du! Feels good!




















Så nu ska jag kanske ta mig en te och lägga mig tidigt! Ska försöka komma ihåg att plugga lite också! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar