onsdag 20 april 2011

Fyspass!

Idag drog Anki med US ut i bolougnern på ett riktigt fyspass!
Både roligt och jobbigt!
Kommer säkert ha lite träningeverk imorgon!
Vi joggade lite, körde idioten, benböj, upphopp och lite styrka :)
Mådde lite illa där i mitten, men det gick över när vi fick vila.
Så övertygade Anki mig att anmäla mig till vårruset :P Haha!

Sen åkte jag och Anki till gpk. Jag skulle leta reda på min mobil.
Direkt vi kom dit så frågade Anita om nån av oss hade glömt en mobil, och det var ju jag :P
Den hade tydligen legat i Dustys krubba och hon hade fått för sig att tugga på den.
Så den är lite sprucken, ner slämmad, några knappar är borta och den är färgskadad på skärmen. Men i övrigt så funkar den!
Hehe..man kan inte lita på mig när det gäller mobilen :P
Men ändå så överlever de sånt som andra mobiler brukar dö av :P

Nejnej..nu är det vila som gäller!
Imorgon är det ridning igen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar