onsdag 6 april 2011

Detoxing...

Jag håller på att avgiftas från socker just nu.
Har inte gått sådär superbra idag, jag har i alla fall inte druckigt nå läsk idag :)
Men var på lite dåligt humör där ett tag och ont i huvudet har jag haft.
I övrigt går allt frammåt :P

Efter skolan åkte jag med Petra till gpk och hjälpte till på hennes lektion. Anmälde mig till påsktävlingar på gpk också. Kul det!
Hoppas det går bra :)
Så gosade jag lite med Dusty också. Hon tyckte det var mysigt, men vart lite irriterad på mig att jag skulle pussa på hennes mule hela tiden. Hon tycker mer om att bli pussad på ganachen :P
Knäppa häst, jag som tycker om att pussa på mulen :(
Men nej, det får jag inte, utan jag ska klia henne istället! xD
Hon är tyrannen själv, Pärlan!

Sen åkte jag i alla fall tillbaka till real för grönt kort kurs. Fick lite ont i huvet efter ett tag. Trött!
Vart bättre när vi fick fika och röra på oss lite :)
Annars så var det lite grundläggande info om pass, mätintyg osv.
Nästa gång ska vi ha lastning, häst vid hand, visitation och lite annat. Blir som repetition från skolan :P
Men det tycker jag är super!

Nu är jag så trött i huvudet så jag nästan somnade under tiden jag skrev det här. Och imorgon ska vi till travet och köra :P
Kul de! Om man överlever :)

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar