måndag 30 maj 2011

Trött...

Nu är jag ganska trött faktiskt!

Hoppningen gick bra, lite sådär nalvt nöjd är jag. Hade ingen riktigt tagg från början och Dusty bjöd inget frammåt utan vart bara lång trot att jag höll ihop henne.
Så när vi hoppade framm så steg hennes bjudning med varje hinder, lagom till banan var hon sådär lagom framme. Men hon hoppade i alla fall flickan min!
Hoppade samma bana som i fredags och första hindret vart line knakigt och efter det taggade hon till och fick ett fint språng på andra, men vi tog om det. Då vart et tvärt om, fint på första lite hackigt på andra :P Där vart jag lite irriterad så vi kom i obalans på tredje, men sedan fixade vi det ganska bra tycker jag.
Hon är ju så snabb på att trampa om så det gör inget bara jag håller om och det var där problemet satt idag.
Båda hade lite halv dålig dag :P
Men både Natta och mamma sa att det såg väldigt bra ut medan jag var lite halv..Jag vart mest besviken på mig själv att jag liksom inte kunde sammarbeta med henne som jag ville. Men alla har sina dåliga dagar I guess.
Vi hoppas på en bättre träning imorgon!

Mamma följde ju med och filmade, men de går inte att lägga in på datorn, men de kommer väl så småning om hoppas jag!

Pärlan och jag innan träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar