tisdag 3 maj 2011

Oh mi gosh..her head is huge!!!!

Haha, rubriken här till bilderna, just so you know!

Åkte ju tillstallet efter skolan.
Hälsade på Dusty det första jag gjorde!
Och hon var inte på gos humör idag, tvärt om mot igår :P
Idag ville hon bara bli kliad. Om jag slutade klia henne hade hon något hyss för sig istället.
Hon knyffade på mig, tog tag i min jacka, drog i mitt hår, slickade mig i ansiktet, försökte ta mina glasögon, tuggade på min mobil eller tryckte ner mulen i min luva :P
Lite knäpp, men iaf väldigt söt!
Fick pussa henne på mulen en gång och hålla hennes huvud några gånger :P
Pärlan min<3




















Hon har ett så stort huvud :P Men det är riktigt fint!

Sen gick jag ner till ridhuset med Lily och Hillevi. Hon skulle börja trava idag och ville inte vara ensam. Eftersom Hillevi hade föl förra året och inte blivit riden på ett ganska bra tag hade hon lite överskotts energi så hon rusade några gånger. Sen så var Lilly ganska spänd och Hillevi var inte direkt lugn så det vart lite kris där ett tag.
Tur att jag var med ändå. (Det är Lillys ord inte mina!)
Jag tyckte de klarade sig väldigt bra. Tillslut gick Hillevi med fin takt och var i form stundvis när hon inte kastade med huvudet. Det är lite jobbigt för henne eftersom hon inte är riktigt musklad än så hon protesterar ibland.





















Ni får ha överseende med kvaliten på bilderna. De är alla tagna med min urusla mobilkamera :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar