torsdag 5 maj 2011

Jag har sån otur!

Min mobil är puckad!
Dusty tuggade ju lite på den för ett tag sedan. Efter det var den damp och idag slocknade skärmen! Ibland lyser den ett tag och då är det typ myrornas krig där!

Vi hade i övrigt riddag idag. Dressyr och ryttartest genrep :)
Gick faktiskt bra, red Xamir igen. Han var inte riktigt lika som förra gången. Kom på honom lite mer men han "föll" liksom åt sidorna ibland så jag kom i obalans.
Vi red för Janet mesta delen och hon tycker att vår klass har utveklats otroligt mycket!
Hon har ju inte sett oss så mycket, 1 gång i början som hon riktigt kollade, sen nån snabb gång i mitten av terminen, och så idag.
Och jag kan faktiskt hålla med henne. För jag vet att vi allihopa har blivit mycket bättre!
Kulkul!
Måste bara skryta lite *host*...Idag skulle vi träna på att knoppa och Xamir har inte den tunnaste och kortaste manen direkt!
Men jag klarade det! Jag klarade faktiskt att knoppa, borsta, sadla och tränsa på mindre än 30 minuter! :D
Hehehe..jag är faktiskt lite stolt!

Efter ridningen åkte jag till gpk :) Träffade lite folk och hjälpte Lilly med Hillevi. Borstade henne och lite så. Sen tog jag och försökte få bort lite kissfläckar på Orlanda. Vilket gick lite sådär :P
Åkte hem ganska fort och käkade. Sen åkte jag och mamma till ica och handlade. Fixade lite grejer till imorgon.
För imorgon så far jag och någre fler från US på gpk till bosön för att delta i IQ stars challange. Vi tävlar om titeln "sverges bästa lag!"
Och vi vill vinna! Hehe..men hur det går det får vi se senare :P

Nu ska jag se till att sova i tid :P
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar