söndag 8 maj 2011

Hemma!

Jag är super trött och har ont i kroppen.
Kanske ska dra hela helgen i ordning för er :P

Fredag: Tåg, t-bana och buss ut till Bosön.
Tjecka in, äta och fixa rummen.
Sen vart vi välkomnade och fick en fri kväll.
Vi hängde i spelrummet, spelade gh och dansmatta.
Som jag btw var kung på ;D

Lördag: Frukost. Fys test = riktigt träningsverk!
Lunch. Föreläsning och tävling del 1.
Vi sög ganska mycket. Låg på 20:e plats av 21 lag :P
Grillparty och disco.
Var inte med på discot, kände mig lite för gammal för det :P Men så är jag ju mycket äldre i huvuet än på riktigt :P
När vi var på väg tillbaka till rummet så fick vi utökning av ett gäng pojkar (97:or :P) hehe, lite för unga för mig dock!
Men Mia och Linn fick några att vara med i alla fall!
När vi skulle sova gick Linn och Mia iväg till sina nyfunna "vänner". Jag och Isabell var inte direkt trötta fast resten av gänget hade lagt sig. Så vi stack ut i korridoren. Sprang några varv runt i huset. När vi kom tillbaka pratade vi lite med våra grannar :P
Några pojkar som spelade americansk fotboll :P
Vi vart i alla fall inbjudna till dem till slut.
Snackade lite, stannade där till någonstans innan halv 1 ungefär :P
De var 95:or och jag dissade dem ganska hårt faktiskt. Tyckte de var lite för unga för mig, som sagt jag är väldigt gammal i huvudet xD
Men Isabell fick alla deras nummer och sedan hade hon fullt upp med att smsa med alla :P Hehe..se vad man kan göra!
Jag hade väl mina offer jag med, men nä, det vart inget med det ;P
Vi somnade iaf runt 1 tiden.

Söndag: Upp kl 6.
Frukost, tävling del 2!
Vi tog igen oss bra här faktiskt!
Vi skulle typ lyfta bollar på en stång och gå med dem till en korg.
Det var ganska svårt men kul, vi fick i en och var då en boll ifrån semifinal. Men så långt kom vi inte :(
6 lag möttes i semifinal och tre lag, Arlanda Jets (killarna vi pratade med igår), ok norlands skogsarna (ett gäng med orienterare) och hallmarks ridklubb gick till final.
Och Arlanda Jets vann hela grejen :P
Vem kunde gissa!
Jo, hela vårat lag gissade på dem redan första dagen :P
Hehe..

Sen fick alla medaljer och det togs lite kort osv.
Sen vart det lunch. Buss, t-bana och tåg hem.
Nu är man mör i hela kroppen och lite hungrig faktiskt!

Yes, ska se om jag får tag på några bilder från kvällen. Både min mobil och min kamera har ju dött en tragisk död :P
Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar