söndag 22 maj 2011

Fullbokad!

Kom precis hem från en mysig kväll hos bea.
Vi var ett par stycken som spelade kubb, lekte lite med en fotboll, tog årets första dopp (som var iskallt!) och käkade glass :P
Bra kväll!

På förmiddagen var jag på grönt kort kurs på gpk, så direkt när jag kom var det bara att snabbt sätta på ridskor, hjälm och handskar för Anita ville att jag skulle visa hur man visar en häst inför veterinär. Fick visa med Dusty och ja, det gick väl bra :P
Sen byggde vi hinder till framhoppning och diskuterade lite kring de.
Sist skule vi prata visitation lite snabbt och visa hur en mätning går till. Åter igen fick jag ta ut Dusty som visnings häst :P
Hon är då 155 cm i mankhöjd :)
Vi bestämmde också att vi skulle ha ridprovet nu på onsdag kl 17 :)
Kulkul, enda anledningen till att jag ska vara med är för att de andra ska veta hur mycket de ska kunna :P
Hehe, känner lite press :P

När det slutat så gick jag hem till samyi, där var det trevlans, lite lekar och tårta :P
Träffade Jano igen som jag inte sett på år och dar!

Och när det började lida mot sitt slut åkte jag vidare till Bea :)
Som ni hör så var det en fullspäckad dag!
Lite roliga kommentarer har man dock fått hos Bea..
haha..men de är lite för privata för att skrivas här ;P

Nu ska jag svara på frågestunden :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar