onsdag 4 maj 2011

Åh, jag blir så hima arg!

Jag HATAR mensvärk!
Ja, jag är kvinna, jag har mens. Inget konstigt med det!
Men den äckligaste grejen i hela världen är mensvärken!
Alla killar där ute, skatta er lyckliga att ni slipper. För det är en tortyr som återkommer varje månad!
Om jag kunde slippa det och ta bort allt helt så skulle jag göra det här och nu, men jag kommer klart ångra mig senare i livet!
Så det är bara att stå ut!
Men det är så himla jobbigt, att få ont i magen och det sprider sig ut i hela kroppen. Sen sväller magen och alla leder gör ont. Jag mår illa, får svimm attacker, spyr och kan inte äta!
jag berättar allt från vad jag går igenom.

jag hoppas verkligen inte att alla tjejer har det lika för jävligt som jag!
Bra, då är det ute i luften!
Great!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar