måndag 23 maj 2011

Dressyr!

Idag hade vi ett dressyr pass på gpk.
Jag trodde att jag skulle få Magic men nej, jag fick Hobbe :)
Inget fel med det! Det var faktiskt ganska roligt!
Har ju försökt släppa det där med att det går "för fort" så nu fungerar det mycket bättre med min ridning :)
Vi arbetade mycket på volter och serpentiner, typ hela lektionen :)
Men det gick faktiskt riktigt bra.
Han var lite lat och ville bara springa ifrån arbetet, och om jag tog tag i honom ordentligt så vart han på lite surig och stannade istället :P
Knäpp häst!
Men till sist så fungerade det iaf, han är jätte mysig att rida i form tycker jag!
För han är så lätt i munnen då, samma med Orlanda och Dusty.
Så jag är nöjd över dagens ridpass :)






















Nästa gång ska vi hoppa bana ute, jag ska ha Dusty som vanligt, men vi får se ändå, Natta kanske ändrar sig!
Anita tipsade mig om en tävling också, så imorgon ska jag skriva grönt kort, lite i förtid och så ska Anna anmäla mig :)
Roligt roligt!
80 cm cr på ÄRK :D
Hoppas det går bra!

Nu väntar jag på bilder från Elin och sen ska jag duscha och plugga till gröna kortet!
Natti <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar