onsdag 4 maj 2011

Lalala...

...kollar på Harry Potter!
Haha..lite nördvarning kanske :P Men jag tycker att filmerna är bra iaf!

Åkte ut till stallet efter skolan, no surprise there!
Jag lät Dusty vara i centrum idag, hon brukar annars tycka att det blir lite jobbigt att posa inför kameran :P Men idag fick hon all min uppvärksamhet och det gillade hon!
Vi hade faktiskt en ganska mysig stund!
Jag satt på golvet och plockade lite hö strån som hon fick att tugga på. Det tyckte hon också om :)






















Kollade lite på en ridgrupp där sen var jag ute med Lilly när hon red Bartje :)
Lekte med lite hinder där på banan :P



















Sen ringde jag pappa, som tur var fanns han i närheten så han kunde hämta mig.

Och som sagt så sitter jag nu och kollar på Harry Potter, tänkte att jag skulle ta och poppa lite popcorn också :P Hehe..lite typsikt mig faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar