torsdag 12 maj 2011

Jaha..

Så var det kväll igen då :P
Har varit ute på lervik idag och haft longeringsdag, både på teorin sen fick vi se en "korekt" *host* logering av Molly :P
Hon skulle fått underkänt på hästskötarexamen för hon tappade pisken :P
Men sånt händer väl..
Ganska galen dag faktiskt, mycket skratt och flumm. Jag är så sjukt trött i mitt huvud också!
Efter gick jag med Elin, Julia, Lisa och Jennyfer till donken som vanligt.
Drattade nästan på ändan för mina ben orkade inte bära mig!
Hem äta och städa var det som låg näst på schemat och nu sitter jag här.
Pratar med folk på msn för första gången på längelänge..någon enstaka gång har det väl hänt men inte ofta!
Nu ska jag återgå till att städa mitt stökiga skrivbord och lyssna på musik :)

Ciao!

BTW: ni får faktiskt inga bilder förren jag har skaffat mig en hyfsad kamera igen..Beklagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar