onsdag 18 maj 2011

Hemma :D

Nu är jag hemma och har duschat efter vårruset!
Sitter i min mysiga IQ stars dress <3 I love it!

Jag kom iaf runt alla 5 kilometrarna utan att stanna! Var riktigt riktigt nära att få ett astma anfall efter ca 2 kilometer, så äcklig känsla, men jag pressade igenom! Vilket var ganska tur för om jag hade stannat så skule mina luftvägar bli helt blokerade. Illa! Illa!
Sprang i alla fall på 33,40 minuter, riktigt bra för att vara jag! Jag menar jag springer ju inte ofta, och om jag gör det så är det knappast 5 kilometer :P

Fick i alla fall en medalj och fika när jag kom imål :D Happyface!


Försökte ta lite kort med mammas mobil, men nej, den vill inte funka!

Det här får ni i alla fall från deras hemsida, det är jag, min farmor och några av hennes brudar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar