lördag 31 juli 2010

Öööh!

Jag har funderat på en överrubrik i 5 min nu och det blev ett ord rakt ur min tanke.

Igår åkte jag, Sara m och Mina till uppsala och gick på Europa Konferensen. Kollade på en musikal, "Martyrion" som handlade om kristna martyrer i historien. Sen lyssande vi på John Bevere och Joakim Lundquist. Träffade också massa trevligt folk från ACTS och andra barndomsvänner osv. Vi kom hem ungefär kvart i tre.

Natten var ganska förvirrande för mamma väkte mig på morgonen när hon letade efter något i min garderob, sen gick min väckarklocka en timme sent och så var jag tvungen att hitta skjuts till stallet eftersom mamma och pappa hade åkt till småland för att gå på min lärare bröllop. Moa kunde i alla fall hämta upp mig så åkte vi till stallet. Fick veta att jag skulle rida Dusty. What a surprise! NOT! men hon hade tappsko på höger fram så hon var lite öm och hoven såg inte så mysig ut den heller, men hon ska skosom på måndag så det blir bra. Men det var bara lätridning idag för att få alla hästar att komma igång efter betet, så jag krävde inte så mycket av henne idag. Efter det så tog vi hand om hästarna och jag knäckte knät så det gjorde pissont när man vred på benet. Sen började jag rykta Hatti för Anita ville att hon skulle gå en timme också. Men Moa fick börja rida henne för hon ville också rida och så hade jag lite ont i knät. Men efter halva timmen så red jag henne också, hon är ju så låg i halsen och ryggen så det känns som att man sitter jätte framåt lutad fast man inte gör det. Moa filmade lite när jag red, det är ju inte superbra kvalite men man ser lite iaf. Emma och Alva var också på banan då, så det är de som skrittar omkring där :) Sen fodrade jag och Moa i alla stallen och sopade gångarna. Fick skuts hem av Moa, sen bytte jag kläder och cyklade till Sätra C och köpte Fanta Exotic. Sen har jag ätit och kollat på film. Ska nu börja kolla på What happends in Vegas tsm med syster och hennes kompis. Mamma och pappa är inte hemma än så vi har FF ;) Men jag tänker göra lite pop corn och dricka min Fanta Exc :)

(kunde tyvärr inte rotera den)

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar