söndag 4 juli 2010

Värme..

Idag har det varit böljande hett! Det var nästan så att man smälte bort! Men det vart ingen strand :( det har varit en nära döden upplevelse. Cyklade till kyrkan med mamma på förmiddagen. Där var det så sjukt svettigt och sen skulle vi hem också och på hemvägen så är det bara uppförsbackar. Men sen hjälpte jag mamma med maten och lite så för Sanderts skulle komma hit på middag. Pappa grillade :D Så stannade dom ganska länge. Sen så har jag tännkt på massa minnen, från bla, ACTS, GO! och sommarlovet. Längtar så sjukt till alla konferenser som kommer nu på sommaren. På tisdag ska jag till tandläkaren och kanske, möjligtvis, få min tandställning bort tagen. Hoppas!

Nu tänkte jag göra såhär; Från och med nu 22:08 till 00:00 imorgon så ska jag ha öppet för frågor. Vilka som hälst, och jag kommer svara på alla! (bortsett från att de ska vara seriösa)



Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar