onsdag 21 juli 2010

Varmt..

Det var riktigt varmt på stan idag!!! Gick med Amanda på stan och köpte en tröja ;) Sen gick jag till böshuset för att möta David, jag ska ta över hans jobb i två veckor när han är i USA, och sen när han slutar så ska jag ta över :) Nice! Då kommer jag tjäna lite money istället för att göra av med alla mina pengar! Det bästa är att det ligger presic bredvid min skola :) Sen gick vi till Wayne's med mamma och fikade :) Frappe caramel ;) As gott är det!!! Jag tycker att Wayne's Frappe är godare än den på Caffé pazzo, jag rekomenderar den på varma dagar! Creamy and cold! Jag och Amanda satt där hela kvällen, mamma gick för att kolla på Andreas Jhonnson :P Sen träffade jag Sixto och Sara när vi var på väg hem.
Nu har jag uppdaterat sminkbloggen lite också, så där får ni gärna kolla ;)
www.madeleinehedblom.blogspot.com



Pease & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar