fredag 23 juli 2010

Moa och Ebba..

Igår så räddade Moa mig från att ruttna i soffan! Hon ringde och frågade om jag ville förlja med och bada och det var nästan så jag hoppade upp i soffan och skrek JA! när hon frågade. Så hon hämtade mig på moppen så åkte vi till Hb och träffade Jocke som också skulle med. När vi kom fram så var det ganska många där typ en barnfamilj och ett några 2or sen kom ett fjortisgäng dit också :P Vi hade kanska kul iaf, förutom att min bikini åkte ner lite då och då :P Det vart lite kroppskontakt vid vissa tilfällen för vi tävlade om en boll :P Så då passade vissa på antar jag, haha.. Sen så vart det för mycket folk så vi drog hem :)


Idag åkte jag, Moa och Ebba till GPK för att städa och renovera stallet :) det var super duper jobbigt och äckligt!!! Men det vart snyggt iaf! Sen så köpte Anita pizza och så berättade hon att vi ko in på kvällslägret :D happyface!!! Och så ska vi få rida in från betet på torsdag och fredag, det gillar vi också! Sen var Moa tvungen att åka hem, så jag och Ebba tog hand om hästarna lite innan vi åkte hem. Idag var bara Magic, Wille och Alva hemma. Wille och Magic trivdes inte så bra i gången så deras boxar mockade vi bara fort sen ställde vi in dom igen, borstade bara lite under tiden de stod stilla :p Men alva var jätte lugn och gosig.

Nu har Samyis familj kommit hit och vi ska fika :)



Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar