torsdag 1 juli 2010

Moget..

Okej, idag har jag suttit och knoddat sönder "Eva & Adam" på youtube. Bara för att jag är så mogen och skrattar sönder åt allt som händer i filmen xD Det är stor nördvarning! Annars så har jag städat ur hela min garderob idag och rensat massa kläder. Sen så har jag rensat massor av jordgubbar :D Smygätit har jag också gjort :P Jag längtar just nu efter något som är ajabaja för mig! Tänker inte säga vad för då kommer jag få mycket spö :/ Har inte gjort någonting av större betydelse utöver det som är skrivet. Juste, fick ett brev om att jag har kommit in på mitt förstahandsval på gymnasiet. Real, hästhållning here I come :D Jag förföljde min kissemisse idag. Så det vart en bild på henne bara för att hon är så vacker (och fet!)
Jag insåg nu att jag är två timmar tidig med inlägget :P Jag har förbättrat tiden :D Tiden som visas under inläggen är dampig, klockan är igentligen 20:38, nån som vet hur jag kan fixa så tiden står rätt?

Btw, mitt nya favorit citat ;)
"Sitt ner, håll käften och lär dig använda komatecken!"



Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar