tisdag 6 juli 2010

Två dagar..

Igår sov Jenny här hos mig :D Därför vart det inget inlägg igår. Vi låg och pratade till två om lite allt möjligt, mest häst vart det väl kan jag tänka mig. På förmiddagen var jag med Sara, vi cyklade till forsby och badade. Det var faktiskt jätte varmt i vattnet och Sara såg en orm, huahua! Sen kom Jenny och vi åkte hem till mig. Hoppade lite studsmatta, eller Sara hoppade medans vi kollade på. Jag hade så äckligt ont i ryggen efter bara tre studs, det är inte roligt! Men sen skulle Sara in till stan så jag och Jenny gick till lekparken och gungade, och pratade i kanske två timmar :) Sen åt vi pommes och kollade på film.
Vi vaknade halv tolv, och då fick jag ett sms av mamma att jag skulle till Tandis kl 11.10 imorgon, men jag trodde att det var idag, så fick lite smått panik eftersom ingen visste vilken dag det var o.O Sen har jag varit in till stan och fikat på M&B tillsammans med Bea och Hanna för lilla Hanna ska till USA imorgon och stanna där i fem veckor :'( Har också hunnit städa rummet och kollat upp lite om de som jag kommer att gå med på HH i höst :) Nu lät det som att jag är nån himla Lisbeth Salander wannabe :P

Nu är jag faktiskt lite pisst off på alla som är bitchar, fjortisar och divor på BDB. Tänker inte nämna några namn eller döma någon men så här är det bara: Ingen vill höra om vad ni gjorde när ni var fulla, eller vem ni senast hade sex med, eller se era mega tuttar på bild. Fatta det! Livet är svårt, deal with it! Tjena, vad man kan påverkas av andra personer också!! I'm so sick of it! Grow up!
(Ursäkta för vredesutbrottet!)

Btw; såhär långt har jag hunnit på PS :P


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar