söndag 25 juli 2010

Trissy..

Var till bea och nattbadade i Hb. Det var inte Harnäs för det regnade ganska mycket, så det var några som drog sig ur. Så igentligen skulle bara jag och Bea träffas och kolla på film. Men vi ville ändå bada så vi cyklade till poolen och där stod ju Samuel och väntade :P Tänk om vi inte hade åkt dit? Men vi badade i en halvtimme sen åkte vi hem igen. Kollade på "What happends i Vegas", sen kom pappa och hämtade mig. Märkte att jag inte alls kan stava just nu :P I alla fall, så stank jag av klor när jag kom hem för de hade dubblat dosen av klor i poolen, Kul! Så jag duschade och nu sitter jag här med massa katthår på datan för trissy kom och satte sig i mitt knä o.O Hon låg först på min fotälj och sov sen så ville hon väl gosa så hon hoppade upp på skrivbordet, gick på datan och sen satte sig i mitt knä och började pussas :P Och hon brukar aldrig sätta sig i mitt knä när jag sitter, bara ligga på min mage eller mitt ansikte när jag ska sova..Så det var annorlunda! Nu ska jag läsa, lyssna på lite musik och sen sova. :)



















Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar