torsdag 1 juli 2010

Dregel..

Jag ska beskriva Eclipse med tre ord; WOW, Dregel, Asgarv.
Okej, den var så mycket bättre än Twilight och New Moon. Den var kanske inte perfekt men den får 9/10 popcorn :D Jo, men den var asgrym! Skrattade mig till tårar på vissa ställen. Jag tänker inte säga någonting om vad som händer, kan bara säga att den är värd att se! Men man måste nog ha sett första filmerna eller läst boken om man ska fatta någont :P Grymt awesome var den! Det är tråkigt att jag vet hur allt kommer sluta för jag kan inte välja vilket team jag är med i. Team Edward (Robert) eller Team Jacob (Taylor). Taylor är bara så himla sexig (där av beskrivningen dregel). Haha, men så besatt är jag faktiskt inte, även som det låter så :P Men döm själva!

Och för er som tycker att "The Twilight saga" is the shiet; här är en länk till er ;)
http://www.youtube.com/watch?v=lAk0BEF5bow



Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar