fredag 16 juli 2010

Morgon..

"Kallefjong Makabong Zimsalabim och Åsneröv!"

Vaknade klockan 8:01, klädde på mig, gick ut och joggade.. Körde på lite fortare idag eftersom becka inte var med, fick håll efter halva vägen tillbaka. Det är en så underbart äcklig känsla när man har slutat jogga, särsklidt när det är pollen i luften! Ögonen vill stängas, huvudet ramlar nästan av, det kommer svimvågor genom kroppen, lite håll i sidan och en mensvärks känsla från mellangärdet som drar sig ut i benen. Det är inte roligt, särskildt inte när man har en bit att gå hem igen. Sen så är det så grymt varmt! När jag kom hem så kom jag från skogen så mamma vart jätte rädd :P Asså mina händer skakar som marackas! Dumma medicin! Funderade på om man skulle ta och jogga på trav banan någon dag, men jag skulle nog klappa ihop innan jag hunnit till hälften tror jag..den är ju så grymt stor!
Yes, Yes! Så klaga inte nu om att jag sitter hela dagen vid datorn!


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar