torsdag 8 juli 2010

Sommarkväll..

Jag börjar faktiskt tröttna lite på bloggen, eller på mitt liv, eller hur man ska säga!? o.O
Hur som helst, jag ska försöka hålla ut till roligare tider när det händer mer saker som är värda att berätta om.

Idag var jag i alla fall till tandläkaren, jag var skit nervös för förra gången gjorde dom illa mig jätte mycket. Det vart inte bättre av att en gubbe skrek där inne när jag väntade. Fick typ kramp i magen, fick vänta en timme bara för att min klocka gick fel. Blä! När jag kom hem tyckte mamma att vi skulle åka till forsby och bada. Det var så varmt att man inte kunde göra någonting! När vi cyklade hem så körde jag nästan på en orm, Uschuschuschusch! Sen åkte jag ner till stan och sommarkväll, det var Sanna Nilssen och Death by April som uppträdde :) Träffade Jenny, Adde, Sara och några till :) Jag köpte en liten axelväska och en fin tröja. Båda var på rea så jag vart glad :) Jag frös ganska mycket mot kvällen, vart är ett element när man behöver det?! Vi gick i alla fall och köpte glass, kanske inte det smartaste men det var gott :P Cyklade hem tillsammans med Sara, och hemma satt alla ute och skrattade och pratade. Jag vart jätte glad för jag trodde att alla sov och jag skulle komma hem till ett tyst, mörkt och svettigt hus, men nej då!
Just nu håller jag på att fundera på hur i hela friden jag ska fixa mitt liv! Det är en sak jag vill, men borde inte, men vill, kanske inte kan, jo jag kan, om jag vill, och jag vill, men vill ändå inte...Hmmm..Vilket dilemma!














Nu ska jag lägga mig i en alldeles för het säng och svettas som en gris till jag somnar och drömmer något konstigt om bussar och igelkottar.


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar