lördag 17 juli 2010

Jobba..

Nu har jag varit ute och joggat. Fick så äckligt ont i magen efter bara nån minut så jag trodde att jag skulle bli galen innan jag hann komma hem. Ville bara lägga mig på vägen och sova! Men jag klarade mig hem, svimmade nästan av värmen innomhus. Det spökar verkligen i min kropp när det är såhär varmt! Har duchat och ätit frukost också, så ska nu ge mig iväg till jobbet :)
Lyssnar på Eric Saades nya låt "Break of dawn". Jag tycker den är superduper bra! Det är en dålig vana jag har, om jag tycker en låt är bra så lyssnar jag bara på den tills jag tröttnar.
Har försökt lösa ett soduko i tidningen också -.-' det gick inte så bra, har satt in 5 siffror :P
Vi får se om det slutar på nån strand idag eller hur det blir :)


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar