lördag 24 juli 2010

wopido!

Jag mår så sjukt illa just nu! Vill bara spy!
Dagen började med att jag åt en halv skål med flingor, fixade mig, åkte inte till stan och träffae Paulo. Vi fikade på Wayne's, Frappe Vanilj den här gången. Sen gick vi ett varv runt stan och pratade lite. Sen gick vi tillbaka till Wayne's tog en latte vanilj :P Och där satt vi och pratade kanske en timme, sen kom Micke och Samuel. Vi gick till "Rock'n Roll" och spelade biljard. Jag sög ganska mycket på det :P men sen gick vi till donken och jag skulle hem. Det var dagen i korta drag! Pallar inte ta den långa versionen, det blir lite för mycket skrivande. Men jag väntar bara på att klockan ska bli lite senare för då ska vi åka och nattbada :) Jag Bea och några till ;)

Som jag skrev lite tidigare så mår jag ganska illa, det beror på att jag inte har ätit så mycket idag. Åt lite flingor i morse, drack två kaffe + 3 glas vatten och ett paket nudlar, och det är gaska lite för en hel dag. Men mamma är hos Vicki och syr en klänning, när hon kommer hem så ska vi grilla sen bär det av till Bea :)

Saknar Hanna! Hon är i USA och jag vill att du ska komma hem! Men jag hoppas du har roligt där borta i alla fall!

Längtar till på måndag för då ska vi måla stallet, det kommer bli så grymt fint där! Sen på torsdag ska vi rida tillbaka hästarna från betet och kanske på fredag också, sen åker jag till EUK över helgen :) Sen är det ridläger :) Lovely!


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar