lördag 10 juli 2010

Nattbada..

Har sovit hos Bea senaste natten. Vi var helt degiga! Cyklade till henne på torsdag förmiddag och så kollade vi på "Eva och Adam" hela säsong ett :) Det är ju bara SOOO CUTE! Båda satt och asgarvade åt precis allting! Sen ville vi ut, så vi gick till hemlingby badet och nattbadade. Det var ett gäng killar och nån tjej där också. Det var as varmt i vattnet! Typ 25 grader, det hade varit 41+ ute när jag kollade termometern också :) Men det var så himla mycket mygg så vi gick efter tio min, och då var det nån av killarna där som ropade; Hallå, brrrrrudar! Vart ska ni? Kom tillbaka! Så typiskt att dom snackar så fort man går! Fegt! Sen pratade vi till två, och så sov vi till ett. Käkade frukost och sen degade vi på rummet typ hela dagen, sjöng singstar och gjorde smoothe :D Sen smsade vi lite folk för att ta ett nattbad igen, men det var bara micke som kom, alla andra var tråkiga! I alla fall så kom det ett helt gäng moppepojkar dit då. Men det var kallt i vattnet så vi stack ganska fort och då fick vi ett "Hej då tjejer!" Såklart så måste nån av pojkarna bli stor i käften och ropa efter mig; Hej, du, Ahmed..kan jag få dit nummer! Himla fegisar, de vågar inte prata när man är där, men när man går så måste de säga nått. Och alla som inte var där missade mitt sexiga, snygga och blöta knullrufs! Men det gör inget, för det syns ändå på bild. Bara inte lika ruffsigt :P
Tomorrow, ska me and my family, åka till mormor och vara med på släktträff (mammas sida). Då ska jag träffa mina tremenningar för första gången o.O Scary!

Btw; det skulle vara awesome om alla som läser bloggen kommenterar, så jag vet hur många som läser den :P För jag vet några, men ni är så snåla med kommentarer, mina älsklingar!


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar