torsdag 15 juli 2010

Havet..

Jag har haft hicka hela dagen efter frukost! Börjar typ bli irriterad på det! Family + mormor & morfar - Bror åkte ut till havet idag :) Engelsberg, eller vad det hette..ligger typ vid Engeltofta :P Vi var på promenad i skogen där och då kom det massor med hästmyror på vägen sen så trampade jag i myrstacken, så när vi skulle tilbaka så vågade jag inte gå. Alla lämnade mig och jag typ skrek och nästan grät för jag var så sjukt rädd! (har lätt fobi för hästmyror) så jag fick typ panik och kutade efter alla andra xD Sen träffade vi Jeanette och Alexandra + familjer till dom, det var Nice! De spelade jätte hög Arabisk musik :P Fest eller?! Anyhow; det var as kallt i vattnet, fötterna domnade typ bort, men jag doppade mig två gånger i alla fall ;) Sen åkte vi ut på nån udde och knäppte lite kort :) Jag tror att det kommer upp en bildbomb på BDB senare idag..ha inte bestämt mig än. Nu ska vi grilla :)





Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar