fredag 16 juli 2010

Fika..

Åkte med mamma till forsby på förmiddagen och badade. Vi stannade där till fyra sen cyklade vi hem och åt. Mamma och jag ville åka ner till stan och fika, men pappa ville inte följa med, så vi åkte i alla fall :) Fikade på "Café Pazzo", köpte en frappe Irish Coffie. Den var as god, bara lite mycket is :P Vi pratade lite om gamla minnen, gymnasiet, jobb och massa hästar :) På hemvägen gick vi förbi Wayne's och frågade om de hade fått in några svarta solglasögon, för jag glömde mammas där i onsdags *o* Och det hade dom! De tog fram ett par som var exakt sånna som jag köpte igår fast i svart, skit snygga. Men dom kunde jag inte ta, men sen tog dom fram rätt par. Sen åkte vi hem och myste med familjen. Har kollat på "The dog Danny", jätte hemsk men väldigt bra faktiskt, mycket lidande. Nu ska jag läsa och sova :) Det tog seriöst 40 min att skriva den här texten o.O
Ska upp och jobba imorgon, så måste sova tidigt idag!



Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar