lördag 3 juli 2010

Havet..

Havet är underbart när det är så här varmt ute! Har varit till Engeltofta med familjen. Det vart inge Hedesunda eftersom pappa inte hade hunnit lägga i båten än. Men det kanske blir på Tisdag ist :D Har iaf solat och badat och ätit glass på stranden. Det var jätte skönt. Men syster yster vart lite dyster för hon mådde inte så bra mot slutet, så vi fick åka hem i för tid :P Vi åkte förbi Lervik där jag ska börja rida sen i gymnasiet. Det ser väl okej ut :P Sen har jag kollat på "Thumbelina" (tummelisa) på youtube :P Och degat lite framför datorn.
Ojdå! Jag glömde att jag skulle fixa tvätten idag "/ Ajdå!
Det kanske inte blir någon stockholm, för er som antecknar så tycker vi inte att det är värt att slösa pengar på Hassle. Men vi får åka dit någon annan gång istället :)
Ritade också en asiatisk flicka idag :P Orkade inte redigera den så ni får nöja er. Jag måste köpa en bättre kamera!!!























Nu ska jag kolla på Mean Girls tsm med lilla syster. Jag vet det är stooor fjortis varning men jag ska äta en persika också så det jämnar ut sig! ;)
Btw, Jag skriver inte "Peace & Love" för festivalen peace & love. Just so you know! ;)



Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar