fredag 2 juli 2010

Smärta..

Åkte till stranden idag (sandbankarna, havet) med mamma, bror, hans tjej och syster. Pappa jobbade som vanligt, men vi ska till Hedesunda och åka båt och massa annat imorgon så han också kan vara med. Det var jätte varmt i alla fall och vattnet var kallt och superskönt! :P Jag bättrade på brännan bra idag. Har till och med fått en fin rand ;) Innan vi skulle åka hem så gick vi på strand promenad :P Det var jätte..eh..ont! Vi gick till ett par klippor, sen vände jag. Mina fötter skrek, högt! Vi såg två ormar på vägen dit också. Jag skulle ge mycket för en rullstol just nu, för jag vill gå på promenad men kan inte för mina fötter är helt trasiga. Det gör seriöst sjukt ont! Det finns inte många ställen kvar som jag kan vara skadad på nu. Ryggen, nacken, benen, armarna, fötterna..Inte bra! Men det är skönt väder, och imorgon ska det bli jätte varmt så ser fram emot det! Nu har vi filmkväll med familjen, vi har nyss sett "101 dalmatiner", nu kollar vi på "In love and war" och sen blir det "Det våras för drakula".
Inga bilder idag, Sorry!


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar