lördag 17 juli 2010

Dalälven..

Jobbade ju på Eh idag, stod i cafeét och i kassan. Det gick bra förutom att jag hade mensvärk hela tiden! Jag hållde på att bli tokig! Det gör ju så ont att man blir paralyserad. Jobbade med Sara, det gjorde ju dagen mycket bättre i alla fall, hade lite vatten krig i fika pausen. Jag hällde ett glas vatten på henne :P Efter det så vart smärtan bara värre! Men det var bara att bit ihop tänderna och le mot kunderna, sen vart jag skit sur på vägen hem, man blir ju så frustererad för det vart aldrig bättre och så var det så varmt. Så fort jag kom hem gick jag och la mig, satte på musik och somnade. Skippade maten gjorde jag också. Sen ville becka åka till Hedesunda och åka båt och ring. Så det gjorde vi. Det var cruzing där när vi kom. Vi åkte i alla fall ut till båten och fixade med ring och grejer så körde vi lite med den. Det var jätte skönt och varmt i vattnet och i luften! Efter så åkte vi till Bojäps där vi kollade på "burnout", det var ganska coolt! Sen vart det fika hema hos Farmor och Farfar :) Jag gick för att träffa Felicia en snabbis också, det var roligt att träffa henne efter så lång tid. Hon skulle på fest så jag följde henne dit, ville igentligen stanna kvar och sova hos henne men det funkade inte så bra just idag :P Får åka dit när vi har mer tid att träffas! Sen körde vi bara hem och nu skriver jag på den här och kollar på en "Morgan Friman" film. Tycker nästan alla hans filmer är bra. Ska snart läsa lite, ta en Ipren och sen sova :D




Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar