torsdag 15 juli 2010

Wayne's

Nu ska jag äntligen börja läsa den sista boken i triologin "Män som hatar kvinnor". So awesome! Var ner till sommarkväll (fett mkt people där idag!) med mamma och pappa, vi fikade på Nya Wayne's två gånger, Ice coffie caramel och en mint kaka som jag delade med mom :) och köpte mobilkort till mig. Så nu har jag gratis sms alla! ;) Vi gick också till biblan och lånade bokar :) Har funderat lite på gymnasiet om jag ska fortsätta i hästhållnings inriktningen eller om jag ska välja naturspåret i två:an..hmm..decisions, decisions! Måste prata med mentorn om alla jobbmöjligheter till varje spår. Efter som jag redan har jobbat som ridlärare ("o) så måste jag kolla om det betyder något i meriterna, eftersom det inte var legitimerad anställning "/ Vi får se helt enkelt! Längtar ihjäl mig efter lite hoppning! Hoppas gräsbanan är torr när jag kommer till Vinnersjö, annars så pallar jag inte hoppa där (i risk för att skona sugs av) och det vore inte bra för Plexus hovar. Undra om jag kommer få rida till betet också..hästarna på GPK går ju till betet så sent på sommaren! Nu ska jag läsa, sen inte sova eftersom det är så VARMT i rummet! Mygg finns det här inne också!










Btw, ignorera mitt knä som kommer upp i bild :P






Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar