söndag 25 juli 2010

Waah!

Eh..jag har typ slut på rubriker så det blir bara allmänna skrik där just nu :P Men jag känner mig lite "Waah!" just nu! Har gjort något jag ångrar den här veckan och det är jobbigt att prata om, men jag är ledsen över det och vill säga förlåt för att jag svek mitt löfte!

Har varit ganska aktiv på bdb senaste dagarna..eller fått upp mer intresse är mer korekt för jag lägger inte upp så mycket personliga bilder men när det gäller hästfolk på bdb så försöker jag hitta lite kontakter. Det är ju alltid bra!

Så kanske man ska skriva lite om dagen idag, ehm.., var i kyskan med mamma och pappa. Sen åkte jag och mamsen in till stan för att köpa en present till en av mammas vänner som har fått en bebis. Superduper söt är den! Och hennes syster är också jätte gullig! Jag älskar verkligen den familjen dom är so goá allihopa! I alla fall, kom inte hem förren vid sju och å kollade vi på film, "Dumpa honom!". Den var inte så bra anser jag. Men sen så har jag lyssnat på musik, fikat med familjen och sen suttit här typ :P

Imorgon så ska jag upp tidigt till stallet och måla där :) Det kommer bli super mega bra och snyggare än insidan av vitahuset! Sen ska jag vara med och rida hem hästarna från bete på torsdagen och de kommer såklart få en chock när de kommer hem. Först och främst så ska alla byta stall, sen så är det ändrat inne i stallen. Så det blir helt nya lukter och färger. Typ bara Dusty "Love" som kommer stå kvar i samma stall och box. Men alla andra ska byta. Lilla Orlanda ska i alla fall få flytta in till Privat stallet så hon får det lite lugnare.

Kan upplysa alla om att mitt spindelbett börjar läka! Tack vare all behandling av alsolsprit och Aloe vera!

Tänkte göra den här bloggen lite mer livfull, så det kommer komma upp tävlingar och hiss&diss och lite annat skoj, så håll ögonen öppna!



Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar