söndag 1 augusti 2010

Träningsverk..

Jag har en ganska märkbar träningsverk idag och är ganska öm i rumpan. Träningsverken kommer nog från när jag red Dusty men är öm eftersom Hattis sadel är riktigt hård och formen av sitsen är ganska välvd så sittbenen kommer åt den ganska hårt. Men idag ska jag i alla fall till gpk igen och rida Dusty lite mer grundligt och jobba henne så musklerna kommer igång, kommer nog behöva skritta ganska mycket efteråt så hon inte får så mycket träningsverk till imorgon när lägret börjar. Det kommer bli so Freaking Awesome! Att vara där med Ebba och Moa också! Första lägret tillsammans tjejer!!! I alla fall efter att jag ridit Dusty så skulle jag kanske rida Alva och Moa skulle rida Hatti eller Jon, det beror på om Ebba kommer. Yes, och efter det vet jag inte vad jag ska göra, kanske man åker och badar med brudarna..jag vet inte :P


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar