onsdag 25 augusti 2010

GRS

Skolan idag var ganska soft, vi hade info om APU och sen fick vi skriva ett personligt brev :P Sen lunch på Heartan, gick och köpte klubbor med Emilia, Frida, Linnea och Kristin, sen ut till GRS för att kolla in alla hästar och stall och lite sånt. Som jag skrev igår så gillar jag inte GRS så otroligt mycket efter alla rykten som jag har hört och lite annat, men hästarna är verkligen jätte fina! (Ingen är vackrare än Dusty!) De ska bli kul att rida lite högre hästar också, eftersom Dusty bara är lite under 160 typ så det blir nice! Sen så har de ju dubbelt så stort ridhus som Gpk och det är ju jätte bra, men GRS har mindre utebana :( och det är ett minus! Nu när jag kom hem så fick jag världens huvudvärk och är skit trött så jag vill bara sova!

Asså det är vekligen jobbigt med mitt minne! När jag tänker på massa saker och sen ska börja skriva ner det så försvinner det, men jag vet att det var något viktigt eller roligt. Det är jätte frustererande!

Nu ska jag först äta, sen sova och kanske göra nått annat nyttigt :P


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar