fredag 20 augusti 2010

MAX sveriges gooodaste hamburgare!

Barnängen ren känsla! xD

Idag har jag kollat på "Lejonkungen" "Skönheten och Odjuret" och "Den lilla sjöjungfrun" :)
I <3 Dy
Sen kom Karoline och klipte mig, Othilia var också med. Jag vart as nöjd i alla fall! Så skönt att bli av med lite hår! Men jag pallade inte fixa kort på det nu, kanske kommer ett imorgon :P
Sen hade jag glömt att jag skulle till Gpk och leda på handikapp, så jag fick tigga lite skjuts av bror och skynda på honom och pappa lite så jag skulle hinna :P Men jag hann iaf, efter det så stannade jag och kollade på hoppkursen och pratade lite med Johanna också :) Mamma hämtade mig så hande hon lycky med sig i bilen :P Vi stannade vid Max och köpte mat :) Mumma!

Nu sitter vi och kollar på "Sagan om ringen" :)


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar