söndag 29 augusti 2010

Jag fryser igen! #2

Mina fingrar håller på att frysa till is! Det är seriöst minusgrader ute!

Idag har jag varit i kyrkan, somnade nästan, var så trött! Becka hade glömt skorna hemma så hon gick i strumpor hela tideb xD Se när vi kom hem så städade vi förrådet, så ny ska vi tömma lite saker ute i Hedesunda. Så har vi precis kollat på "Leagally blond" älskar den filmen, den är så sjukt rolig :P Jag vet att jag har konstig humor!
Lucky har huggit becka i läppen idag för ingen anledning alls så vi kanske kommer bli tvugna att ta bort honom om det inte blir bättre. Det är så tråkigt för han är så mentalt instabil. Stackare!

Har nyss målat naglarna också :P Haha xD
Nu har jag en tävling uppe på BDB @muddisen så kolla där på 30 september ;)


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar