måndag 9 augusti 2010

Kladdkaka..

Mami och Papi började jobba idag så det har varit ganska lugnt hemma idag. Har städat lite, diskat, lagat mat, läst och kollat tv. Cyklade en snabbis till SC för att köpa Marabou för jag bakade kladdkaka med Maramou botten :P Mumsigt! Har suttit i soffan och haft det mysigt med hunden och katten :) Jag hoppas att jag och mamma kan åka till IKEA idag och handla lite, vi får se, och till galerix för jag åste köpa två anteknings block som jag såg där inne :) Snart är sommarlovet slut :( Och det äs skit väder ute idag, så jag hoppas att jag och mamma kan gå en promenad lite senare i regnet :P

Igår kollade vi på massa gamlafilmer från bla 2008, min sista dansuppvisning. Jag hade ingen aning om att jag var så smal då o.O Och vit, men det har jag alltid varit :P Så kollade vi på filmer från skolavslutningen, minnen kan jag bara säga :'(

Nu ska jag övertala mamma att åka och handla ;)


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar