måndag 30 augusti 2010

Jag är inte beroende..



















Var till Strömsholm med klassen idag :) Kuligt! Tog lite bilder när vi gick omkring där men de flesta är suddiga efter som jag tog dem när jag gick :P Men några funkade väl :) Jätte fint var det där i alla fall! Stort! Och man insåg precis hur dålig man själv är på att rida när man kollade på när en grupp red :P I och för sig, så hade de ridit ganska så mycket längre än mig :P


När vi kom tillbaka til Gävle så gick jag lite på stan, laddade min mobil och köpte lite klubbor :) Sen åkte jag hem, käkade, och in till Pk på Ng träff :) Sen hem igen, dricka lite te och skriva lite i uppsats och i bloggen och sova..ZzZzz..Trevlans!


Det känns som att jag inte kommer ha så mycket tid över till bloggen när jag går i skolan men det kommer nog ett inlägg lite då och då, ni får stå ut med det tycker jag! ;)



Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar