fredag 6 augusti 2010

Motion..

Har rört på mig riktigt mycket idag! Först cyklade jag till stallet, sen red jag Fallendino (I know you're chocked!) för Anita hade bestämt sig för att jag och Moa skulle byta hästar :) Gick jätte bra, första gången jag red honom och fick ner honom ganska direkt. Det var roligt, men han hade ganska lätt att gå ner så det var inte så svårt att rida honom bara att han är så tung. Sen red jag Orlanda, det gick bra det också. Hon hade inte gått så mycket innan så hon var lite ringrostig. Galoppen funkade inte så jätte bra, men det gick att jobba i traven i alla fall. Sen fick jag skynda mig att cykla hem, sen ducha i 10min och sen cykla in till stan igen för att jobba. My familia hade ju åkt till hedesunda, så ingen kunde skjutsa mig. Men mamma kom till jobbet mot slutet och hjälpte mig lite så fick jag i alla fall åka bil hem från stan :) Känns som jätte längesedan som jag åkte bil!

Nu är jag sugen på Fanta Exc! Mmmmm! (dregel!)




















(bilder finns på BDB; muddisen)



Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar