torsdag 19 augusti 2010

Sunshine! (not)

Jag känner att jag inte är aktiv här just nu :P


När vi vaknade igår morse så var jag tvungen att åka hem ganska fort för jag skulle ju rida på dagen. Så jag. Bea och Hanna pallrade oss iväg till donken i spöregnet och köpte kaffe :) Så tog vi bussen till stan och de åkte hem till hanna och jag till mig :P Kom hem tio över ungefär, bytte kläder och hämtade ridgrejerna, tog bussen som gick halv så jag var hemma i ungefär tjugominuter. Kom till Gpk vid fyra, fick rida Dusty 40 minuter. Det var ganska många i ridhuset då, men sista 10 minutrarna så fick jag rida där ensam, ganska skönt. När jag kom upp så var Moa där och skulle rida Dino så då tog jag Mis. Jag var inte alls på ridhumör, typ o koncentrerd och trött och så klart så var handikapp rampen nerfälld så hon vart ju as rädd för den, Dusty reagerade typ inte men Mis var ju en hare :P När jag skulle hem så fick jag skjuts av Kristin och Linn. Sen så var det bara att duscha och äta lite sen cykla till Hanna i spöregnet. Pappa hade gått och lagt sig och mamma var inte hemma så det vara bara cykeln som fanns och buss men pallade inte åka en timme när det tar 15 min att cykla. Så vi hade filmkväll med massa godis från USA och kollade på "The notebook" sen skulle vi kolla på "The beach" men det orkade inte Hanna och jag så vi sov ist :P




Imorse så gick jag upp supertidigt bara för jag skulle till tandläkaren. När jag kom dit så sa de att jag ska få ta bort tandställningen snart och få en nattskena istället :) Härligt!



















Så nu ska jag fixa lite mat snart och försöka få mamma till att åka och handla ;)



Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar