tisdag 31 augusti 2010

Teambuilding..

Jag ska snart iväg till Gpk och rida lite :)

Var med klassen upp till Hb idag och gjode sån dära teambuilding :P Det var väl inte helt hopplöst, men inte jätte roligt heller. Förutom när jag skulle sätta mig på en stor stock och missade den så jag ramlade baklänges :P Hahaha, låg är på marken och garvade, så skrattade Frida åt mig så börjae min lärare skratta och flera andra xD Helt kaos typ! Jag och Tilda cyklade från sätra till Hb och tillbaka hem sen igen, lite jobbigt, men det var varmt på hemvägen så det var skönt!

Fick två brev idag, ett från X-trafik och ett från flygvapnet :P Är det nån annan som fått brev från flygvapnet? Asså jag vill åka men skulle nog inte klara det med min atma och diverse andra grejer :P Tråkigt!

Måste fixa mat nu och sen cykla till Gpk, bloggar mer när jag kommer hem ;)


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar