söndag 15 augusti 2010

Gävle Ponny Cup

Jag har varit funktionär på Gävle Ponny Cup de senaste två dagarna :) Det var faktiskt jätte roligt, på lördagen så stod jag och Moa på framridningen både på förmiddagen och eftermiddagen. Det var ganska drygt när B-ponny klasserna var för då var det så många ponnymammor där som skulle betämma själva över sina ungar och de grejade med hindrena och massa skit. Moa vart en riktig sur kärring :P Men tillslut sa vi till alla att bara funktionärerna och ekipagen fick vara inne på framhoppningsbana. Idag så stod vi fört som flaggare på förmiddagen och sen på framridningen på eftermiddagen. Det var så sjukt varmt hela tiden och jag har blivit solbränd :O
Jag hade ingen kamera med under tävlingarna så det blev inga bilder :( Sorry!

Igår kväll så var jag ute med Hanna, Krille, Daniel och Jonny. Jag och Hanna fikade på Coffie house och sen när killarna kom gick vi förbi yran och sen till bion för att kolla på Inception. Jag verkligen HATAR Leonardos filmer men den här var faktiskt riktigt bra! Den rekomenderas! Sen kom jag hem kanske halv 1 så somnade jag lite efter 1, så skulle jag upp klockan 7. Hanna trodde att jag skulle svimma på framhoppningen men det gjorde jag inte :) Jag har ätit jätte många PinPop och REAL godisar under de här dagarna så jag har sår i munnen nu :P

Nu kollar jag, mamma och pappa på "Jakten på lycka" med popcorn och cola :) Mumma!


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar