söndag 22 augusti 2010

My freedom is over!

Imorgon börjar skolan..hihi :)
Jag har nyss varit ute på powerwalk med mamma :) Kom också på ett ställe där jag ska ha fotoshoot :) Hihi..men vad jag ska vara är hemligt!!! Kanske laddar upp en tävling om det senare :)

Idag har min blivande släkt varit här på middag och bus :P Melinda är världens sötaste unge!!!

Och tidigare idag var jag i kyrkan med päronen, träffade Jenny och Sara där :) Snart börjar Cross och Unplugged, Härligt!

Nu ska jag snart duscha och sen kolla på "Konungens återkomst" med mamma, undra om jag kommer orka upp imorgon..fast den slutar bara vid tolv så det är inte så farligt :P

Tänkte visa tightsen som jag köpte för ett tag sedan..de svarta är det små hål och mönster på, och de har redan gått sönder lite :P




















Jag ritade förförsta gången på jätte länge och vart ganska nöjd med resultatet, den kommer upp senare ;)


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar