tisdag 31 augusti 2010

Gröch!

Idag red jag Groch O.O och inte Dusty :) Surprised? Haha..Natta har nästan förbjudit mig att rida henne nu för hon vill väl se att jag klarar av alla andra ponnier i stallet också :P Men det gick as bra, han gick fint ner på tygel och jobbade jätte bra när han var konsentrerad, i övrigt vissa långsidor så sprang han bara för att inte vilja jobba :P Så då var det till att göra många volter. Vi hoppade långsidor också, och då var det omöjligt att få honom lugn, han bara gasade ner ibörjan. Mot slutet var han iaf lite lugnare så då fick vi riktigt fina språng :) Jag vart jätte glad i alla fall för jag märker själv att jag blivit mycket bättre bara över sommaren :P Så det är bara att kämpa på!
Efteråt så stannade jag och kollade på Nattas lilla grupp, "Hej kom och hjälp mig!" Säger jag bara! Vissa kan faktiskt rida jätte bra, medans andra bara sitter där :P Lite kaos med alla små b-ponnyer också som går och gör precis som de vill. Inte lätt att vara en liten hästtjej då inte :P
I min grupp så är det bara tre om går kvar från "Orginal" gruppen och så har det börjat massa små tjejer :O Då känner man sig lite stor också. Och det är ju inte det att de inte kan rida men alla är ju på helt olika nivåer så det blir lite konstigt "/

Jag har iaf skrivit färdigt min Novell idag och imorgon ska jag på stan med Amanda och vi ska fika :D


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar